2010年9月7日星期二

新加坡之香港口味

移民多年,總是忘不了香港美食.每次回港,差不多變成美食團.

剛來新加坡的時候,在Tampines有一間大快活(是香港大快活分店),但開不久,就結業了.

初期,為保持香港生活,每星期天都會去不同的酒樓,飲茶吃點心,以慰思美食之情.

但慢慢愈來愈習慣這裡食物,由不吃辣(吃了嘴腫似孖潤腸),到現在吃辣已沒半點流汗感覺.飲茶也由一星期一次,變成現在幾個月一次.

早兩三年,開始有些香港茶餐廳出現,可惜大部份都是A貨.單是奶荼味道,你可知有多假了.還好有一間比較似香港口味,現在一星期總有一兩次幫襯.

幾個月前,開了一間香港滿記甜品(回香港時,在沙田新城市廣場有見過,但沒有去幫襯.),最近一星期總會去吃一次.味道坦白我認為是一般,但總好過次次食本地口味甜品,chendai食得太多了,雖然係幾好味.

兩星期前,好友介紹去了一個在TRIPLE ONE商場內的快餐店.我覺得是類似大家樂的豪華版,價錢算便宜,四寶飯(包飲品才是S$7,約HK$40),燒味,粉面都ok,但西式的如奶茶,焗豬扖飯就一般,不過總好過冇.

10月28日至11月7日又返香港了,又是大吃大喝的好日子了.

4 則留言:

  1. 我其實只去過新加坡一次,但個人感覺當地都唔太差,雖然中式食品唔係好好食,但印度野,同馬來西亞菜真係好喜歡個個味道。

    回覆刪除
  2. 地方唔太差,但食物可能唔啱自己口味.

    回覆刪除
  3. 我個人十分喜歡到處睇新野!所以好喜歡新加坡!
    但當然要長住便...kakak 要想想了!
    不過聽說新加坡女仔比香港好akkakak

    回覆刪除
  4. 吾兄很久沒見了, 近來忙些什麼? 有空再來閒聊下? ^_^

    回覆刪除