2009年11月12日星期四

2012年12月21日世界末日??好驚呀?? (二)

上次提過的電影2012.今日早上自己一個去睇咗.因為老婆同個仔都唔鐘意呢d災難片.上次老婆睇astro boy都覺得暴力,卡通片都唔中意,唔通真係下下月竹睇Disney?

網上看到的故事大綱好似有些出入,以為有個planet x,都無提到.

好似最正的片斷,在Trailer都出現了.無咩特別驚喜.

其實以為果d災難會好似啟示錄咁,話晒末日.點知,只有三樣板斧.
1. 地震
2. 火出爆發
3. 海嘯

End day真的在2012嗎?信仰關係,我不相信.因為bible有講過那日子,沒有人知道.

另外,End day也不怕,相信神及相信聖經所載的話,是有Rapture(被提),不會經歷Great tribulation.
Great tribulation比2012所見到的,可能更加恐怖.

http://en.wikipedia.org/wiki/Tribulation

沒有留言:

發佈留言