2009年10月28日星期三

11月回港後,要開始準備CICPA了!

前陣子,在forum問了些CICPA的資料,也賣了兩本關於稅法的書,待11月回香港後,要開始溫習了.

11月的行程,10天都已fully booked了,其中一單大deal,希望談得成.另外,11月23日會上同樂會,主要是回去拿cert(因為離開了14年,終於要拿回張香港的cert),有點唏噓,走的時侯,會員no.是7000幾,而家已是31000幾了.同樂會收咁多人,真係好難搵食.

有朋友若當天路過,想一起飲杯茶聊聊,可約時間呀!

自己想考下年的CICPA,而太太也準備一個銀行方面的compliance課程,公司俾錢,不過要bond半年.而仔仔亦要應付小六的離校試(小六會考PSLE),所以來年是一家人的讀書考試年,也是親子年.

3 則留言:

  1. 考試年也是親子年,吾兄一家今年辛苦了.
    原來dancing club會員人數已經超過30,000!!!!! OMG!
    祝你們讀書考試順利,啊!還有預祝你單deal成功^^

    回覆刪除
  2. CICPA 真係要幾專心讀至得, 我仍然識唔到香港朋友可以pass得哂, 吾兄加油!

    回覆刪除
  3. 我剛搭上尾班車, 幸運地係舊制度考完CICPA ,
    要上大陸網找資料讀書, 好過只讀指定教材,

    回覆刪除