2009年9月28日星期一

傻更更信咗教?

係"北漏洞拉"之國時,在9月12日,袋鼠國老頂"咸美鈍"同我講花旗國世貿大廈俾飛機撞冧咗.食緊早餐,仲係睡眼惺忪的我,都唔留意佢講咩.因為"咸美鈍"人如其名,一係講咸野,一係做低能遲鈍野.(不過個人都幾好).

等睇到電視,原來咁大鑊.個心好唔舒服.當時正常既我,係唔應該會咁,因為離天萬丈遠,關我咩事噃.但係個心由果時起想快d返淡馬錫,因為唔放心老婆同個仔.

終於又過了9個月,成功辭工返屋企了.因為辭了兩次工,阿"咸美鈍"都話唔好走,而另外有個好朋友同事米高都勸我唔好走,拖拖拉拉就9個月.

返到赤道小國,愛人話有同事叫佢去church,傻吓傻吓話咪去囉,咁就去咗,洗咗腦(阿媽最初咁話我).最後受埋洗.

坦白講,真係咁蠢俾人洗腦咩,話晒我係讀基校出身,以前唔基,而家基,開玩笑好了.

查實係911事件令我諗起做人為乜,一架飛機,可以令你辛苦build up既毀於一旦.人唔可以control到的,唯有尋求俾人更高level的.有人尋求宗教,有人尋求哲學.

而我在打開心房時,看到唯有基督教中有愛.(若有非基督徒看到,我明你不一定認同.我未信時,也是反基,明白你諗乜?好似神若愛人,點解令人受苦,點解人有不幸,點解..... Anyway, 我不打算說服你認同我的看法,所以不用email我.)

所以就係咁信咗教(其實係信咗耶穌).

沒有留言:

發佈留言