2009年9月28日星期一

吾是誰? Who am I?

吾係
  • 我老婆個Honey.
  • 我仔仔個玩伴.
  • 我阿爸阿媽個孝順仔.
  • 我外父外母個好女婿.
  • 我家姐阿哥個好細佬.
  • 我細妹個好大佬.
專業算死草一名.

最成功係娶咗個舊同學傻妹(而家老咗,變成傻婆),唔介意我有專業算死草唔做,去做電車男.好在老婆都係算死草,暫時未去到金融風暴(危機當然有dd啦!)

95年人走我又走,學人移民,去了赤道小國,(香港的死對頭).人云亦云,唔鍾意偉大祖國.最後為五斗米咪又係要遊走神州.而家仲要係生意上靠祖國幫忙.

00年在利誘下到了"北漏洞拉"之國,"捱"了19個月五星service apartment,公司車,司機,每月一程機票返淡馬錫.晒命?係有少少.

3張幾時中年危機,學人創業,創出了一個雞肋生意,唔生唔死,唔湯唔水,轉眼7年.4張幾,可說人到中年,一事無成.

有車有樓,車供緊,樓就蝕到扒.所以第日有人同你講有車有樓就好,擺明呃你.

03年同老婆同一日在赤道小國受"死"(浸禮代表死了舊人,而成了重新的人),上水時真係俾水濁親,但未至於死.只係差d笑死周圍d弟兄姊妹.

來個半生review,懶醒豬頭炳是也.

By the way, 我係Kent.多多指教!

2 則留言:

  1. Kent兄:
    多謝你來訪我的網誌及留言.也許你說得對,我地做會計既應該要positive D.
    連結咗你這個blog.以後多多指教學^

    回覆刪除
  2. 多謝Bittermelon兄留言.

    今後會常到你的網誌學習.

    回覆刪除