2009年10月5日星期一

無本生意可行嗎?

星期日剛完了教會禮拜,就收到了 Raymond 的 sms,説他的朋友有一間鋪打算找人頂手,鋪是在一大商場内,平常人流也不錯。

朋友因生意不好,所以才找人去頂讓,只求頂手的每月繼續繳納租金就好了。大約150呎,租金也不貴,S$ 2200/月,約HK$12,000。

知道Raymond一直想擴充生意,而自己也有些貨尾想清咗佢,所以下午食過 lunch (下篇寫食咩,唔知香港有冇?),就過去睇睇.

鋪已經吉咗,因為只是在外頭看,看不清楚裡面,但隱約是長長窄窄.做零售display東西,應該可以.

大約計過,若跟 Raymond share 一人一半,請一個女仔看鋪,燈油火蠟,每人每月要 S$ 2000多(HK$ 11,000).是否值得呢?

想了一晚,想出了個頭緒,尋日一早就 sms 俾 Raymond 說有一可能是無本生意的方法,(details唔講得,開成了再講多少少).所以尋晚又再去睇多次.左度右度,agree好了,今天要開始準備工作了.希望真的如我所願可行啦.

成功後再講多一d.兩三個禮拜知得唔得了,唔想等.一個月後,若沒有update,就唔好問我,免我傷心.

3 則留言: