2009年10月5日星期一

香港人的電動車 My car

最近看網上報紙,留意到香港人出產車,仲係電動車.

原以為好勁,反正平靚正,入口埋新加坡都好噃.於是打去LTA(新加坡管汽車部門,類似運輸署掛?!)問一下入口事宜.問完了,好開心啦,諗住打個電話去香港問問啦.

在打電話前,先睇多d info.再問啦.
http://www.euauto.com.hk/e-brochure/e-brochure.html

不過,睇完了,打消了念頭.

不如講一下邊幾個points令我改變主義啦.(由冇咁致命既開始)

1. 得兩個位(我一家三口,點坐?叫我個仔坐大脾定坐車尾箱呀?)
2. 冇abs冇air bag既?
3. charge一次電要8-10個鐘,我趕時間點呀?
4. charge一次電只可以最盡行112km.去遠d點攪呀.
5. 最快行得64km(踩盡),highway d 貨車都行60km喎,而我一般都超90km噃,點攪呀?
6. 我屋企carpark係basement,我點差電呀?或者係街行行下冇電,點攪呀?
7. 舊電可以recharge幾多次?有冇memory effect?好似一般充電池的話,1000 次recharge,咁1日有時唔止行112km(去church一程都30km,再去街呢?)若一日差一次,舊電只可以玩兩年多.咁replace一粒要幾錢呀?

電動車是環保,但若電動車的spec如此,唔多make sense,阿水會去買?????

2 則留言:

  1. 香港引入呢類電動車,其實政府都有講明會有很多限制,例如電動車不可以上高速及某些道路(因為車速只有64km).另外charge電的問題,政府正在和業界商討如何在停車場增設charge電設備.

    回覆刪除